Jaki jest czas oczekiwania?

Czas oczekiwania wynosi 21 dni roboczych dla mebli standardowych i 28 dni dla mebli niestandardowych.

W jaki sposób mogę zapłacić za meble?

Przyjmujemy płatności przelewem bankowym i płatność przy odbiorze.

Czy trzeba zapłacić zaliczkę w celu potwierdzenia zamówienia?

Tak, należy przelać na konto firmowe 30% wartości zamówienia wpisując w tytule swoje dane i numer zamówienia.

Jak sprawdzić status realizacji mojego zamówienia?

Status realizacji zamówienia można sprawdzić pisząc do nas e-mail z takim zapytaniem, a my sprawdzimy na jakim etapie jest dany mebel.

W jakich godzinach można odwiedzić siedzibę firmy?

Pracujemy od godz. 8:00 do 16:00 w pn-pt i od godz. 8:00 do 11:00 w soboty.
W celu odbioru mebli osobiście w innych godzinach prosimy o kontakt telefoniczny.

W jaki sposób są zabezpieczane meble przed wysyłką do klienta?

Nasze meble są całościowo owijane folia stretch, na nóżki nałożona jest siateczka zabezpieczająca i całość jest pakowana do kartonów.

Na meblu są widoczne uszkodzenia, co w takim przypadku zrobić?

Podczas odbierania paczki należy zwrócić uwagę na stan kartonu, jeśli jest uszkodzony należy otworzyć paczkę przy kurierze i w razie uszkodzeń napisać protokół szkody i zrobić dobrej jakości zdjęcie tego uszkodzenia, jeżeli uszkodzenie zostało znalezione w późniejszym czasie prosimy się skontaktować z nami bezpośrednio. Protokół szkody jest podstawą reklamacji.

Czy meble widocznie na stronie odzwierciadlają kolory w rzeczywistości?

Kolor mebli widoczne na stronie mogą odbiegać od rzeczywistości, jest to uzależnione od ustawień monitora.

W jaki sposób można zamówić meble?

Zamówienia można złożyć poprzez sklep internetowy lub poprzez wiadomość e-mail.

Czy mogę zmienić coś w swoim zamówieniu?

Możliwość zmiany zamówienia jest uzależniony od etapu produkcji danego mebla dlatego prosimy zgłaszać takie rzeczy jak najszybciej.

Jaki jest koszt transportu?

Wszelkie koszty są przedstawione w zakładce TRANSPORT

Czy jest możliwość przetapicerowania mebli u Państwa?

Tak, jest taka możliwość, w tym celu prosimy o kontakt w celu omówienia szczegółów.

Czy jest możliwość otrzymania od Państwa rabatu na meble?

Tak, wysokość rabatu jest uzależniona od wielkości zamówienia, dodatkowo wystawiamy meble na Outlet ( PROMOCJE ) gdzie można zakupić meble po 40% rabacie. Meble które tam trafiają są to meble które nie zostały odebrane przez klientów lub wyprodukowane na ekspozycje. Takie zamówienie możemy wysłać od razu po zaksięgowaniu wpłaty ( lub otrzymania informacji o sposobie płatności przy odbiorze ).

Jakie są wymiary wszystkich mebli?

Wymiary wszystkich dostępnych mebli, można sprawdzić, wchodząc na podany link.

https://drive.google.com/file/d/0B5z5MADkPiewOUtxWXlKbnhRaDQ/view?usp=sharing

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia wynosi 21 dni roboczych dla mebli standardowych i 28 dni dla mebli niestandardowych.

Gdzie można zobaczyć nasze meble?

Pełen asortyment naszych mebli, można zobaczyć, udając się do głównej siedziby naszej firmy, znajdującej się pod podanym niżej adresem:

Woj. Wielkopolskie

Chojęcin-Szum 8h

63-6410 Bralin

Krzesła living, fotele living, czy mogą mieć wybarwienie inne niż bukowe?

Nie, nie ma możliwości zmiany wybarwienia na inny, niż bukowy.